Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity Cyrila a Metoda v trnave Zdroj: FKM UCM
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity Cyrila a Metoda v trnave Zdroj: FKM UCM

Študenti FMK aj tento rok pracovali na reálnych zadaniach

Spolupráca Slovenského združenia pre značkové výrobky a Fakulty masmediálnej komunikácie (FMK) Univerzity Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave trvá od roku 2020. Počas troch rokov úspešne zrealizovali 5 podnetných prednáškových blokov a zaujímavých workshopov, kde svoje skúsenosti z praxe prezentovali viacerí členovia združenia. Informoval o tom Peter Krajčovič z FKM UCM v Trnave.

Študenti mali možnosť doplniť svoje nadobudnuté vedomosti o konkrétne príklady z praxe, osvedčené postupy a metódy. Workshopy súčasne prehĺbili študentom poznatky z marketingového manažmentu. „Prepojenie teoretických vedomostí s praxou predstavuje v súčasnosti dôležitý krok pri implementácií vedomostí, zručností a nápadov do reálneho prostredia. Takýto spôsob výučby umožňuje študentom aplikovať svoje nadobudnuté vedomosti v reálnych situáciách, podporuje rozvoj kritického myslenia a motivuje ich k zlepšeniu svojich schopností a zručností,“ uviedla Renáta Miklenčičová z Fakulty masmediálnej komunikácie, ktorá zabezpečuje spoluprácu.

Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity Cyrila a Metoda v trnave Zdroj: FKM UCM
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity Cyrila a Metoda v trnave Zdroj: FKM UCM

návrhy študentov sa previedli do praxe

Veľmi nás teší, že vzájomná spolupráca priniesla minulý rok reálne kontúry pri implementácií konkrétnych návrhov študentov priamo do praxe. Dôkazom bola osvetová kampaň spoločnosti Danone, zameraná na zvýšenie povedomia u spotrebiteľov v rámci triedenia obalov ich výrobkov. Verím, že aj tento ročník bude tak úspešný a návrhy študentov nájdu svoje uplatnenie“ uviedol Roman Šterbák, projektový manažér Slovenského združenia pre značkové výrobky.

Výhodou týchto praktických prednášok bolo, že nás priamo zasvätili do fungovania danej firmy. Neukazovali nám, ako by to možno malo vyzerať, ale realitu, s ktorou sa budeme stretávať aj my. Na základe toho, sa nám jednoznačne lepšie pripravilo aj na záverečnú skúšku, pri ktorej som si takmer vždy spomenul na to, ako problematiku riešili priamo vo firme,“ uviedol Štúdia Denis Javořík, člen jedného z ocenených tímov študentov.

Všetky výstupy boli prezentované hodnotiacej komisii, ktorá práce vyhodnotila a určila poradie. Práce hodnotili zástupcovia SZZV, Ministerstva životného prostredia SR, INCIEN, NATUR PACK, NESTLÉ, DANONE, CEPTA a FMK. Na prednáškových blokoch participovali spoločnosti: Coca Cola, Danone, Nestlé, PG a Unilever

O Redakcia

Pozri aj

nehoda na D1 zdroj: ATE

Po nehode na D1 vrtuľník prevážal muža v ťažkom stave

Záchranársky vrtuľník z Bratislavy pristával dnes popoludní na diaľnici D1 medzi Trnavou a Piešťanmi, kde …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *